snart jobb

nu sitter jag i pers lägenhet. Känns lite konstigt att bo här men jennie kommer ju hem hit på söndag och då blir det nog mer normalt. Hittar typ ingenting här. Sprang upp i jennies lgh och hämtade en stekpanna haha.

Nu är det vecka 28 och ja sitter och tänker tillbaka på alla vecka 28 ja varit med om på rikslägrena. Vilka fantastiska veckor det har varit. Pratade med jocke igår och önskade att jag var där. Nästa år när ja jobbar ska ja ta ledigt den veckan och åka dit och ha roligt.

Träffade en jobbarkamrat igår för första gången. Det var jättekul. Komiskt att man kan ha så mycket gemensamt med någon man inte känner sen innan. hoppas verkligen vi kan blir bra vänner för ja tror verkligen att ja kan dela mycket tankar med henne. Hon har en häst med. Så himla roligt.

Nu ska ja snart åka och jobba till sent ikväll. Ska bli ganska kul att jobba idag. Har ju faktiskt ett trevligt jobb.

Skönt att ja har maggis hos mig. Känner ja mig inte så ensam.

För en gångs skull har jag nog insett att ja är värd bättre. Jag är snygg och tycker om mig själv. Behandla mig med värdighet...för det är ja värd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback