hosta

ja så var den här igen..min kära hosta...den kommer som ett brev på posten när det blir vår.
Nåt är galet och imon ringer jag läkaren och kräver en utredning.
Melodifestivalen var toppen..björn var bäst som vanligt.
Jobba i lördags var hemskt..tur man har underbara människor där.
Imorgon är det seminarium som ja måste klara.
Lite jobbigt att det är med en annan lärare.
Jag och pelle har fått vår handledare med..tror han är bra..kul med en manlig. Då kan det bli lite humor haha. Feminist javisst haha.

Saknar hur det var för ett år sen. Då var det mycket som var annorlunda.

Nu ska ja sova...sittandes typ haha..
sov sött

Kommentarer
Postat av: e.

Aj löv ju!
Hoppas du varit hos doktorn idag o att det gick bra! O jag hoppas ihjäl mig att din onda hosta försvinner! Puss puss fina du!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback