blädag

usch nej idag har hittills inte varit någon rolig dag. Trött psykiskt och fysiskt..vill gå i ide. Skönt att brorsan kommer idag..den stora alltså. Kan man prata av sig lite kanske. Åh kanske ett dopp i spat idag efter idol.

Saknar jennie,emmy,lisa och malin.
Har varit så trött nu i två dagar. Kommer knappt ur sängen på morgonen.
Är väl bara inse att livet går upp och ner. skulle bara vilja ha det lite stabilare. Känner mig fortfarande många gånger som om jag är i puberteten.

Stängde idag på jobbet. Passade på att öva mitt gitarrspelande med några barn. Gick över förväntan och jag kände mig ganska duktig.

Min cykel har punka..fick gå från jobbet.

Tur att jag snart ska åka iväg lite..behöver verkligen det känner jag just nu.

Det är jättekul att ha ett socialt jobb men sen blir man trött med och känner för att stänga in sig en vecka ibland, men det går över..jag lovar
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback