trallar

ja sitter o trallar till låten i förra inlägget. Den är på repeat både på datorn och i huvudet.
Komiskt när man tänker tillbaka lite. Förr hatade jag klänning och kjol. Vantrivdes som tusan i det. Måste varit en hemsk dotter. Jag skulle bli tokig om ja fick en pojkflicka haha. Dock så har allt ändrats nu. För tillfället så har jag inga byxor som är hela så det är kjol,klänning och tunika för hela slanten och gråter jag för det?nej verkligen inte. Älskar det.

Idag har jag haft lite picknick med några barn. Mysigt värre. Så mella jogga förbi. Jag vill ju med springa men svårt när det är kolsvart ute när man kommer hem. Ska ju dock ändå träna volleyboll idag.

Måste snart skriva en lapp på allas önskningar. Nästa vecka ska jag köpa massa julklappar.

Snart snart snart är det första advent. Har inte druckit glögg en enda gång hittills. Känns ju inte rätt utan emmy, men på lördag ska jag allt ta mitt första glas med familjen och det kommer antagligen kännas såå rätt.

Nu blir det las vegas för mig och något ätbart innan träningen.

Klädsel: vit tröja,kort svart kjol,gråa leggings, svarta kneehigh,svart kofta,svart halsband




Kommentarer
Postat av: mamsen

Näedå, du var ingen hemsk dotter. Lyckades faktiskt få på dig en och annan klänning som liten. Egenhändigt sydda oftast(finns kvar). Ja t o m folkdräkt (egenhändigt vävd och sydd). Du duger så bra som du är, pojkflicka eller ej. Och kanske du en gång ändrar dig även vad det gäller folkdräkt. Smycket, schal och förklädestyg finns. Jag syr gärna en Östbo-dräkt.

2008-11-27 @ 18:09:07
Postat av: FavoritAnnica

Hahaha... Fick kommentarer om att jag hade klänning på mig i Malmö... De hade ALDRIG sett mig i det innan! Aldrig försent att ändra sig... Kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback