träning med blossom

ja idag är det måndag igen. Det betyder gympa med mina barn. Hur kul som helst. Idag satsade vi på takten i musiken.

Har varit på ett matmöte idag med. Faktiskt mycket imponerad av kommunens jobb med skolmat.  Fick svar på mina frågor och de tog till sig lite och jag tog till mig massor haha.

Idag har det söat i värnamo. Tjohoo.
Barnen var lyrisk och jag med. Jag sjöng "ja se det snöar" hela vägen hem från gympan och när vi kom till ordet hurra..så vände jag mig om till barnen och vi skrek HURRA allihopa haha. Så härligt.

När jag kom hem blev det matlagning och top model season 11final på you tube. Himla skojsigt. Eftersom jag inte hörde av min tränarvän så fick ja komma på en egen träning.

Kom då på att jag en gång fick en träningscd med blossom i en tidning...så in i hyllorna och leta. Så efter att ha kört det tuffaste passet är jag ganska slut. Mina armar värker men jag är nöjd. Trevlig prick den där blossom.

Nu sitter jag i min rosa mysdress och mitt rosa nagellack och njuter. Ska nog ta en kopp te och njuta ännu mer.

Längtar så till när jag ska åka till kalmar och träffa jennie och lisa. Har ju inte hälsat på dem en enda gång sen jag flyttade. Längtar emd. Ska bli superkul att träffa petra samtidigt. Nu är min fundering när jag ska åka dit. Hur mycket ledigt jag ska ta. Vill ju hinna med en del. hmm..ska kolla lite tågtider och jobbtider.

Ha nu en trevlig kväll och ja du annica...idag var jag frökenhilda igen ;)


Min älkling kurar ihop sig hos mamma

Kommentarer
Postat av: annica

??? var är helgens historia då? Om att ni vann överlägset å så menar jag ju då... Puss!

Postat av: Lisa

du behöver inte vara orolig, jag hoppas på att det bara är vanlig kvinnovärk men det har varit hemskt sen igår. isch. snart kommer du :D längtar PUSS

2008-11-24 @ 23:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback