HELG!

usch vad jag bloggar dåligt, fast dock inte lika dåligt som min vän annica hehe.

Nu är det äntligen helg igen. Så fantastiskt skönt. Jag tycker veckorna går hur fort som helst.
Nästa vecka är det ju bara jobb fyra dagar med..dunderskönt ju. Sedan ska jag åka till Katrineholm och hälsa på hannes nästa helg. Vi ska åka ett tjejgäng dit. Jag ska bo hos hannes och de andra hos Ida. Sedan är det även U19 och värnamo har ju såklart ett lag så vi ska vara hejarklack. Heja heja heja.

Nu sitter jag på en balkong med ett glas rödvin i handen och cashewnötter(nyttigt och bra). Min älskling ligger här med och njuter.

Ikväll ska jag bara ta det lugnt. Precis vad man behöver på en fredag och imon kanske ja o f ska hitta på nåt. Vet dock inte om han vet om det än haha.

Det är nog marknad imon med har jag listat ut.
Dock var jag trött på den när jag var 12 år. Samma sak jämt.

Hoppas ni alla får en underbar helg och gå ut. Stanna inte in. Det är ju fint väder.


Kommentarer
Postat av: FavoritAnnica

Vem är älsklingen på balkongen??? Å eftersom jag är en ytterst upptagen & hemlig kvinna så hinner jag ju inte blogga. M har hållt mig vaken till sju i morse... Dax att sticka iväg & klippa kisse strax! Kram vännen!

2009-04-26 @ 14:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback