Stirr

ja idag har det varit en stirrig dag.

Glömde först att ta med mig mat...var min icke-äta-mat-på-jobbet-dag. Så himla skönt att ha en sådan faktiskt, Men som tur är har vi en del färdigrätter där. Sen blev det en väldigt snabb tur på stan på den lilla rasten som var kvar.

Efter jobbet var det direkt på stan och köpa mig en jättefin klänning men lite annorlunda. Sedan supersnabbt hem och byta om och sedan till beachplanen. Dock var den upptagen så efter mycket om och med åkte vi till lerdala.

Spelade lite men jag var så himla fnittrig haha. Var skapligt svårt att spela då. Var nog övertrött. Blev en pizza på vägen hem hos ida och tim. sjukt god. Proppmätt.

Sedan hem. Ringa till emmy och få höra massa spännande nyheter. Så glad för hennes skull. Verkar ju vara värsta drömjobbet. Grattis gumman.

Sedan tvätta och upp med vårskorna för att kolla läget med det. Sedan snacka med mamma och pappa.

När jag sen skulle gå och lägga mig efter bytt den sista tvätten för kvällen hittar ja inte min mobil. Jag vänder på allt i lägenheten och springer fram och tillbaka. Börjar få lite panik. Tar föräldrarnas hemtelefon och ringer och hör inget. Mer panik. Springer ner i tvättstugan. Ut med all tvätt och kollar efter mobilen. Inte där. Ännu mer panik. Springer igen in i lägenheten och letar överallt. Letar utomhus. Nu gråt i halsen. Stirrar med mamma o elias och får låna mammas mobil att ringa med och inser då att jag slagit fel nummer och hittar mobilen i en ficka på en kofta. LUGN!

Men nu  blev ju klockan massor bara för det. Min söta lillebror slet sig faktiskt från datorn när han hörde gråten i halsen o började med leta. Min lilla sötplutt!

Nu måste ja sova. Ska bli en rolig dag imon men fullt upp som vanligt. haha.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Börja gråta för en sån sak.

2009-04-30 @ 14:33:04
Postat av: annica

Åhh vilken tur jag har! Tänk dig själv att inte kunna nå dig på HELA helgen... Nu ska jag gå & nana efter att ha väntat på en hittehund som hittade hem på vägen hit..? Natti.

Postat av: annica

Nu har jag uppdaterat! Din tur...

2009-05-03 @ 01:03:42
URL: http://tunadal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback