tv tv tv

sjukt tråkigt att vara sjuk när det är nitton grader ute. Hade iallafall inte ont i halsen idag,.,tjohoo alltid nåt, men febern var lite högre och jag har varit totalt orkeslös. Skulle diska lite efter att ha sovit hela förmiddagen, men kraften för att lyckas stå upp fanns inte. Jsg började kallsvettas och må illa när ja stod upp, kroppen började skaka så ja fick glida ner till en liten klump på golvet istället.

Så jag har legat i soffan heeela dagen.
Har lyckats se typ fem program av sjukhuset, roomservice,kalle och chokladfabriken, tennis, uppdrag granskning och massa andra program.

Hoppas att alla andra har haft bra ute i det fina vädret. Har känt att det har luktat grillat så nu är nog allt grillsäsongen igång. Mums.

Imorgon blir det lugna puckar för mig med. Hoppas jag är piggare imon så jag kan jobba på måndag,
Undrar vad de visar för roligt på tv imon..hmm.
Har sett filmen vid din sida nyss med. Fruktansvärd film men ändå väldigt bra. Väldigt tänkvärd. Skulle aldrig vilja sätta mig i en sådan situation med barn. Svårt svårt.

Nu ska jag sova. Har puffat till mina fem kuddar nu, så de känns som moln.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback