VÅR!

ja idag är det första april. Tro det eller ej men jag har inte lurat någon. Har inte haft någon inspiration. Har varit fruktansvärt trött idag. Ibland undrar jag om jag är sjukt, kan inte vara normalt att vara såhär trött. Kom verkligen knappt upp idag. Vanligtvis brukat jag piggna till på jobbet, men jag var inte långt från att lägga mig på golvet och sova när jag kom dit,  när jag hade rast sov jag som en stock,. Det var riktigt skönt.

Solen har skinit idag och värmen är här...delvis. så skönt. Behöver vårgrejer. Har inga bra vårskor. skulle behöva ett par nya sneakers.
Har hittat lite vårtecken idag som ni får se på bilderna.

Har fikat idag, fast jag fikade ju inget, var mest sällskap med f och s. Mycket trevligt.
Sedan var det hockey. HV vann..grattis grattis. Får väl kanske heja på er nu..hmm..






Kommentarer
Postat av: jennie

haha passar det att heja på HV nu ;)

Postat av: emmy

Försvinna? jag? nejdå det är verkligen ingen fara du! hihi, men söt du är som håller koll på mig! Man vill ju inte vandra runt på jorden som värsta skelettet precis! haha! but my ass isn't going anywhere!



Väldigt fin kort förresten! du är duktig du! =)

puss puss

2009-04-03 @ 19:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback