lite nonsens

Veckan har gått och jag har som vanligt inte bloggat så mycket. Har jobbat två dagar denna veckan..var ju tvungen att vara hemma de andra då febern rådde.

Helgen har jag inte gjort typ någonting. Har bara tagit det lugnt. Vill verkligen bli frisk. På lördagen kom robban hit vilket var kul men jag har nog inte varit så social eftersom jag energin är så låg.

Bowlade med familjen på lördagen med. Pappa vann med fem poäng över mig. Kan ju vara snällt att låta honom vinna nån gång iallafall ;)

Igår kväll blev det lappleken med familjen och robban. Den är ju så himla rolig. Kommer ihåg under min första termin på högskolan när vi gjorde den jämt. En tisdagsnatt till klockan fem på morgonen satt vi med den himla lappleken. Droppen var nog när peter skrev en miljöpartist i oskarshamn. Där går gränsen för kändis haha.'


Idag har jag verkligen inte gjort något. Har varit så himla trött så jag parkerade mig i soffan och sov lite till och från.
Har ju varit finnkampen idag och den är ju faktiskt jätterolig. Det är ju svenskar överallt haha. Kul att både damerna och herrarna vann och att det var så jämt. Satte mig till och med upp sista grenen för att heja.

Imorgon är det jobb som gäller och sedan ska jag åka direkt till frisören och boka tid. Snart har jag verkligen råttfärgat hår..usch.

På tisdag är det träning och det är mitt sikte nu. Typ allt jag tänker på. Jag vill verkligen träna.

 

Hostmedicin som hittades i en godisaffär haha.


Kommentarer
Postat av: annica

Funkar den, dunderkuren då???

2009-09-02 @ 19:51:18
Postat av: en liten bloggerska

Haha nämen vilken gullig flaska hostmedicin!



kram!

Postat av: Paulina

:D åh ! shit va söt

2009-09-08 @ 10:30:50
URL: http://colaburk.blogg.se/
Postat av: matilda - [maatilda.blogg.se]

ska vi följa varandras bloggar med bloglovin? lägger till dig nu på direkten

2009-09-08 @ 11:10:30
URL: http://maatilda.blogg.se/
Postat av: Elin

fin blogg :)

2009-09-08 @ 11:27:58
URL: http://elinkjp.blogg.se/
Postat av: emma

hoppas du har en bra tisdag? (:

2009-09-08 @ 14:44:06
URL: http://metrobloggen.se/frokenbitterfitta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback