huvudvärk

ja det är väl det som dagen har bestått av. Fruktansvärd huvuvärk.  Antagligen konsekvenserna av allt hostande igår. Idag så har jag och jenny varit på en informationsföreläsning. Kul att komma iväg lite och i välbehövlig tid vill ja lova.

Sedan så skulle doktorn ringa men trodde inte han ringde..tydligen hade han ringt just de tio sek ja friskanmälde mig till sickanprojektet. Det resulterade att ja ringde till pappa o grät och trodde han kunde utföra mirakel. Inte lätt att vara pappa ibland. Ut i jobbet igen med blodsprängda ögon. Tur man har vissa arbetskamrater som förstår och lider med en. Vädret var fantastiskt på eftermiddagen. Luktade vår. Hade dock massor med kläder på mig så hade nog varit varm i alla väder.

Kom hem trött och frusen, pappa kom in o undrade om han skulle handla nåt, men jag tyckte faktiskt det var lika bra att följa med själv. Träffade både susanne,kenneRt, amanda o min gamla dagmamma. Fullt kalas.
Köpte glass,choklas,lakrits o kakor o sen köpte pappa munkar som vi ätit nu. Märks det att jag tycker synd om mig själv eller..eh ja.

Har varit uppe o varit helt flumtrött,stackars mamma..inte lätt att vara mamma ibland haha.

Nu ska jag sova och upp tidigt som vanligt. Hoppas på en bättre dag imon. Kan gå och hosta för mig själv för har massa sysslor inne imon.

Gulliga jennie bloggade om mig o är så söt..puss på dig.

Haha gud vad snygga man kan vara haha.

Kommentarer
Postat av: Jennie

du bara så du vet, vi är alltid snyggast ;)

Postat av: Anonym

Oj, har du cancer eller nånting? Du verkar så väldigt väldigt sjuk? Lider verkligen med alla som är så sjuka och mår dåligt... Du verkar i alla fall ha modet uppe trots att du är svårt sjuk.

2009-02-06 @ 05:28:00
Postat av: Jennie

INTE SKULLE VÄL JAG???? :O ;)

2009-02-10 @ 16:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback