melodifestivalen

ikväll är det melodifestivalen och det är såklart något jag följer.
Mamma och pappa har bjudit in mig till dom och deras vänner Lena och Ulf kommer med. Så det blir nog hur trevligt som helst.
Idag  vaknade jag av hemska drömmar. Drömde att jag var hos läkaren haha. Ovanligt va, Han ville flyga mig till Ronneby för massa prover. Ja det var massa hemskt iallafall. Jag grät och grät. Vaknade sedan av en otrolig smärta vid revbenen. Huvudvärken höll på att spränga huvudet med. gick upp för att kolla skidskyttet.
Frös som tusan så hämtade täcket och somnade såklart.
Vaknade sedan tjugo över tolv av att pappa kom och plingade på. Vid cirka ett kom jag igång.
Sedan blev det diskande, dammning, dammsugning mm.
Tacos stod på menyn med. Mums.

Försökte locka håret med en plattång med. gick inte alls haha. Ska nog lyckas någon annan gång, Hittade en jättebra intstruktionsvideo på youtube. Där finns ju massa intruktionsvideos på allt. Från att bädda sängen till smink.

Piffade till mig lite idag med en rockig look. Kul att kunna ha kläder ibland som man inte kan ha på jobbet.

Blev små gråa shorts,benvärmare, linne med en liten bolero/kofta med en svart sminkning och röda naglar.

Hoppas ni alla får en trevlig lördagskväll.
Hoppas jag med får det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback