Ska tillbaka till verkligheten..imon iallafall

ja imon ska jag gå och jobba igen. Hur det nu ska gå till vet jag inte riktigt, men det kanske går bättre än vad jag tror.
Provade att komma ut lite idag. Var faktiskt lite nervös innan. Mötte upp malin vid stigs för en fika och med en halvliter te och ett glas vatten så gick det faktiskt bra. Kände mig dock mer sjuk när jag kom ut än när jag är inne och stilla. Tur man hade så trevligt sällskap så man kunde koppla bort det sjuka lite.

Sedan gick vi till åhlens. Pust det var långt dit. Där tittade vi på massa nagellack. Tycker det är himla kul att diskutera det faktiskt.

Usch vad jag hostar..nervööööös.

Sedan skulle malin hem och fira oscar. Han har tydligen rakat av sig håret. Det skulle jag vilja se. Han som alltid har haft änglahår.

Åkte förbi annica sen. Kul att få träffa dom lite. Fick se lilla sötingen och busa med honom. dock lite lugnare än vad vi brukar busa. Fick även se den fina sängen som annica målar. Kanonfina färger. Blir helt sugen på att pyssla själv men vet ju att jag är totalt okapabel med allt som heter pyssel.

Sedan åkte jag hem och slingade håret på min stora bror. Han är allt lite klen och skriker massa och tycker att jag gräver i huvudet på honom. Jag förstår ingenting.

Kollade även på handbollsfinalen. spännande och roligt med lite temperament.

Sedan blev det lugnt och brorsorna skulle göra våfflor helt plötsligt kl halv tio. Slutade med att hela huset svartnade när hannes satte i våffeljärnet. Så vi fick leta upp mitt och hålla på men våfflor blev det cirka kvart över tio när jag skulle lägga mig haha.

Så nu har min dag i detalj haha.
Nu ska jag försöka sova lite.
Väskan är proppad med massa olika mediciner haha.




Kommentarer
Postat av: malin

tack för idag! hoppas det går bra på jobbet imorgon! puss, natt

Postat av: hannes

men du skulle ju inte skriva om hur mesig jag är. jag kan ju inte rå för att jag har en ömtålig hårbotten och att du virkar upp håret som en utvecklingstörd babianhanne!

2009-02-02 @ 08:14:54
Postat av: Josephine

Hihi det kan du få med:) Hur är det med dig gumman? PUSS

2009-02-03 @ 07:44:14
URL: http://maddams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback