25kr

bloggandet det går upp och ner. Har varit lite upptagen och hinner då inte med.

Igår var det arbetsplatsträff och sedan årets första volleyträning. Trots hostan gick det faktiskt bra. Var fantastiskt roligt och påmindes igen om varför jag tränar det jag gör.
Har kört lite styrka idag med, känns skönt att komma igång igen. Behöver bara börja äta lite nyttigare igen. Svårt när man har igång sötsuget. Men det blir till att proppa väskan med 70 procentig choklad o inte köpa hem onyttiga saker.

Har fyllt i min kalender nu. Alla matcher skulle ju skrivas in och mitt nya schema. Har verkligen inte lärt mig schemat alls.
Imorgon börjar jag inte förrän kl nio. Ska bli fantastiskt skönt. Har en timmes sovmorgon eftersom man drar bort lite för arbetsplatsträffen.

På fredag är jag ledig och åker till kalmar för att fira alla färdiga lärare.
Lyckades köpa en biljett för 25 kr. Fantastiskt nöjd med det.

nu ska jag sova så ja är lite utvilad imon.


hehe flumbild när ja är på språng

Kommentarer
Postat av: FavoritAnnica

Bara för att jag vet att du är långt borta saknar jag dig ännu mer! Hoppas du får en kulig helg i Kalmar! Kram vännen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback