dagen efter nyårsdagen

ja seg är man la fortfarande men skönt att vara ledig då.
Idag ska vi bowla hela gänget. Ska bli dunderkul. Får se hur det går att bowla i klänning hehe.
Imorgon bir det hemfärd till värnamo och jennie ska med iiih. sjukt kul alltså.
och jag har min älskade dator med mig.älskar den sjuuuukt mycket. Tack mamsen och papsen o måmå o måfaa för den.
Idag har vi kollat in stan i lidköping. Har hittat en jättefin servis ja skulle kunna tänka mig ha i framtiden faktiskt.  Rörstrand corona. Så sjukt fina och verkligen jag. Om jag blir vuxen någon gång kanske jag kommer ha det.

Nej nu ska jag sjunga lite.

It´s my life...

puss

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Heloooo, kul att du hittat mig och att få kika lite på din blogg! Jaadå, det gick bra ändå, förstod det! Vi får ta det nästa år istället:-) Japp, fick inbjudan, verkligen jättesnällt! Hoppas allt är bra, och att Lidköping varit till belåtenhet!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback