en riktig BF

ja min kropp är trött fast ja i princip inte gör nåt. Däremot är ja inte hungrig.Gör ju inte av med någon energi. Får trycka i mig mat, När jag är sjuk är det skönt att vara själv och se hemsk ut. Bara vara inne i sin egen bubbla, Jag orkar verkligen inte göra nåt. Har haft mobilen på ljudlös idag så hade visst missat en del samtal. Förlåt.
Allting är jobbigt just nu. Prata i telefon..börjar ja hosta..rätta till min kudde gör mig andfådd. Gick uppför trappan till mina föräldrar. fick stå och pusta ett bra tag. Hemsk att vara så. Är ju van vid att kunna pressa min kropp i olika träningssituationer och just nu orkar ja inte ens rätta till kudden. så förlåt om jag inte är så social men orkar helt enkelt inte. Just nu trivs ja bäst vid att sitta vid min dator o skriva. Behöver inte röra på mig och behöver inte prata och det är lika med att det går bra att andas och jag hostar inte mer än nödvändigt. Jag antar att jag irriterar mina luftrör när ja pratar o det genererar i hostande. Just nu känns halsen som en öken med massa sandkorn som rispas runt när jag hostar.
Slemhostan har gått över till torrhosta vilket innebär att ja måste dricka mer slemlösande och det genererar i mer hosta. Usch det finns verkligen bara pest eller kolera i det här.
Ursäkta att jag är lite bitter men måste få vara det och det är därför ja vill vara ensam. Sitta och tjura och sura, tyst ...vid min dator.


Kommentarer
Postat av: emmy

hej min lilla lotta! kan se dig framför mig nu, tjurig o arg precis som lotta!! "Det är en GRISbjörn, tänk det du" Du får iaf vara precis hur tjurig som helst just nu, jag är oxå arg på den där skit-bajs-kuk-hostan! hoppas veeeerkligen den försvinner snart!! puss puss

2009-01-30 @ 11:45:59
Postat av: Annica

Åhhh... lilla gumman! F-n va trist att du ska må såhär... Melker är med sjuk igen, hög feber & helt flummig... Hoppas på friskhet snart!!! Kryapådigkram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback