trevlig kväll

ja igår var supertrevligt. helt fantastiskt tillochmed. Satt och snackade hela kvällen med både människor jag känner o inte känner. Blev dock lite blötare än vad ja hade tänkt men men.
Lillkillen hade växt så mycket att ja nästan blev rädd. Blir nästan tårögd när ja tänker på honom. Ett så fint barn. Det är något särskilt med barn. De utrstrålar så mycket kärlek att världen blir vacker. Tur att jag har världens bästa jobb.

Idag har jag inte gjort mycket vettigt. Bara slöat i sängen av en anledning.

Lånade ut kameran till melker. Han blir nog fotograf när han blir stor  :)


Kommentarer
Postat av: mamsen

hmmmhm

2009-01-06 @ 13:21:52
Postat av: per

och du säger att jag inte ens försökt? du kanske borde göra det själv till en person innan du uttalar dig!

2009-01-06 @ 13:23:24
Postat av: hannes

blöt?

2009-01-06 @ 14:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback