blåbärsmuffins

idag är det hmm torsdag. Tror hela tiden att det är fredag.

Eftersom det inte blev någon bakning igår fick det bli det idag istället. Hannes handlade lite åt mig så jag kunde komma igång. Kände inte för att gå ut i spöregnet.

Men nu har jag iallafall bakat muffins. Blev inte så många eftersom första plåtens muffins gled ut. Suck.
Nu är sista plåten i ugnen och det doftar gott här. Känner mig som en liten husmor. Baka muffins med bär jag faktiskt plockat själv.

Så fort sista plåten är ute ur ugnen blir det en springtur. Har en slavdrivar (läs jennie) som skickade mess till mig imorse att jag skulle ut o regna. Tittade ut och insåg att jag inte skulle göra det. Somnade om istället.
Nu har regnat slutat och eftersom jennie vet precis var min svaga punkt är (tävling) så blir det ut och springa.

Kl fem ska jag vara hos Annica, Bosse och Melker. Ska bli så mysigt.
Så nu får jag sätta fart.








Kommentarer
Postat av: Cheap Jordans

Thank you for taking the time to publish this information very useful!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback