konstiga sakers helg




Denna helgen har det varit ovanliga sakers helg. Sådant som man inte gör jätteofta.
I fredags var jag på två studentskivor. Vilket var hur kul som helst.
Grattis till er.
Lördagen var jag jättetrött, men kl 23.00 var det dags för att nattvandra.
Det var dock inte jättespännande men ganska mysigt.
Snackade med lite människor här och där, men såg nog ganska felplacerad ut i min väldigt stora röda jacka.
När klockan var tio över två begav vi oss hemåt till sängen.
Idag är det bilbingo som gäller. Hade hellre spelat själv men jag ska vara kontrollant och säljare och allt vad ja ska göra.
Som tur är så skiner solen så man kan ju sitta o glassa lite och lyssna på ingvar 22 och bertil 13.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback