VINST!

ja vi slog dom. Vi slog kungälv. Jag är så sjukt nöjd. Så glad över att kunna slå de som vann serien. Vad jag har förstått så har inget lag slagit dom men sen kom VI! Det var helt fantastiskt roligt men även fruktansvärt jobbigt.
Slet som ett djur men det gav ju utdelning. Är fortfarande inte nöjd med centerpassen men kanske ingen idé att sura över dom när vi vann men jag är ju inte nöjd förrän allt är perfekt. Det känns så lätt men är så svårt. alla skulle prova på det för att se att det är usch haha.
Servarna gick kanon idag. De var hårda och svåra, precis om jag vill ha dom.
Nu ska jag sova och drömma om volleybollar och massa leenden.
Tur att vi hade en sådan toppendomare idag med.

Imorgon fyller min söta bror hannes år. 25 år!! helt sjukt.
Men han har barnasinnet kvar så då är allt lugnt haha.
sov så gott
en trött glad och nöjd hilda.

Kommentarer
Postat av: malin

ha, sweet! drömde att vi spelade nån slags volleyboll på gympan, fast nätet var helt sjukt högt upp så jag lyckades självklart inte.. dig gick det lite bättre för, haha.. puss

Postat av: Fedrik

Klart ni vann, med en klacken.

2009-03-09 @ 09:28:00
Postat av: Josephine

Grattis gumman! Men du har ju en vinnarskalle så jag är inte förvånad! PUSS!

2009-03-09 @ 10:10:28
URL: http://maddams.blogg.se/
Postat av: Ewelina

WWoohhooo...

Segern betydde total glädje, krm verkligen leva på det länge länge ! Helt underbart <3

2009-03-10 @ 09:09:50
URL: http://glife.se/mylifeasewelina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback