Bra dag

ja det kan man nog säga om dagen.

Bra bra.

Har jobbat, vi var ute i skogen och då blir man ju alltid vrålhungrig. Blev fisk till lunch.

Efter jobbet blev det lite läkarbesök..skulle kolla lite eksem. får reda på svar om 6 veckor...jisses.

Sedan blev det hem för lugn och ro.

Kollade såklart project runway och greys anatomy.

Bytte om och sedan dags för träning.

Fantastiskt  roligt är det att träna just nu.

Nu har jag legat i sängen och kollat idol. Vad jag älskar det programmet. Anders Bagge..gift dig med mig eller nåt. Så himla mysig.

Tyvärr blir det lite mycket bah och då bah när det är 16:åringa stockholmstjejer..min imon är det gbg..

Nu blir det sova. Imorgon är det fotboll som gäller hos ida och tim, med johanna och lincoln.

Sov så gott.


hmm jag undrar vad jag tänker på...


Kommentarer
Postat av: Paulina

re: ja men verkligen! riktig myskille :)

Postat av: matilda - [maatilda.blogg.se]

okej, :P

2009-09-08 @ 23:20:30
URL: http://maatilda.blogg.se/
Postat av: emma

den har varit bra tack (: vad har du sysslat med ikväll?

2009-09-09 @ 00:11:29
URL: http://metrobloggen.se/frokenbitterfitta
Postat av: en liten bloggerska

Sv: håller fullständigt med dig ifråga om jeansen. Har själv aldrig ägt ett par stuprör och kommer antagligen aldrig att göra heller :P Anser ha mig på tok för stora vader för det men jeansen är helt underbara :D



Haha jag blev så otroligt glad när jag läste ditt inlägg om Greys Anatomy tills jag kom på att det antagligen var reprisen du tittat på haha.



kram!

2009-09-09 @ 06:48:01
URL: http://lovelyju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback