fredagsmyyys

nu är det fredagsmyyyyys haha. Sjunger på den reklamlåten hela fredagarna.

Fy vad kallt det var att cykla till jobbet. Jag hade på mig både mössa och vintervantar. Frös ändå.

Jobbet gick snabbt och morotskakan uppskattades av alla och även mig. 2 och en halv bit haha. Usch vad mätt jag var sen. Slutade kl tre och kände att jag inte riktigt visste vad jag skulle göra idag så nu har jag lagat mat hela dagen. Har även bakat lite.

Blir mina älskade fyllda kycklingfiléer. Det är så fantastiskt gott. Det skapar den godaste doften jag någonsing känt tror jag. Känenr mig som pablos hundar när jag känner doften. Munnen börjar vattnas.

Idag är det idol på tv. De skulle sammanfatta uttagningarna. Hoppas det blir bra, har verkligen ingen lust att se dom som sjunger dåligt. Det är ju dom som sjunger bra som man vill se. Har faktiskt hittat en del i år jag tror på. Sabina heter någon tjej med kort mörkt hår som jag tycker hade en ljuvlig röst-

Får se vad kvällen bjuder på sedan. Det är ju dobidoo och skavlan och dirty dancing. Riktig tvkväll.

Min storebror är hemma med. Ska väl flumma lite med honom. Det brukar vi göra bra.

Idag är hela familjen samlade och inga fler. Känns riktigt skönt faktiskt. Det är så fredagar ska vara. Lugna och njutningsbara.


Min favoritlåt för idag: Time after time med Eva Cassidy

 


skål!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ser lite suddig ut....Kan det va vinet?

2009-09-19 @ 19:18:06
Postat av: Cheap Jordans

thank you for posting . please do more good article.i like it so much .I will always follow it.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback