ont

ja nu märks det på kroppen att det är lite för mycket just nu. Axlarna har låst sig, antagligen på grund av träning, målning och stress.

Min rygg is killing me. Har sjukt ont.

Sen är hyn kass men beror nog på allt stressande. Suck

Idag har jag jobbat sedan delvis flyttstädat lägenheten. tokstressade till träning och sedan har jag mätt och grejat lite här för imorgon åker jag till ikea. Direkt efter jobbet pyser jag till ikea för att köpa massa grejer. Har en låång lista. På lördag ska ja städa klart lägenheten och sedan måla lite i min lgh och på kvällen ska jag till mella som fyllt år.
Men nästa vecka hoppas ja på lite lugnare. Jag vill träffa sandra och jag vill träffa annica och jag vill träffa jenny och ja vill träffa ida,mella och johanna. Hoppas jag ska få tid till det.

Nu ska ja och min jädra rygg sova. Lång dag imorgon.

Såhär såg vardagsrummet ut innan vi började måla.



Såhär såg det ut mitt i målningen




Såhär ser mitt lilla kök ut just nu..tihi..jag som målat det vitt alldeles själv.

Kommentarer
Postat av: mamsen

...o vi då? När får vi komma?

2010-02-05 @ 08:49:48
Postat av: mamsen

Ser fint ut. Lite gardiner är ju aldrig fel...

2010-02-05 @ 08:50:40
Postat av: emmy

Åh vad fint! mer bilder, mer bilder!!! Vi är dessutom ganska synkade i våra färgval! hihi! puss älskling


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback