hemma idag

det blev till att vara hemma idag. Är tjock i halsen och väldigt trött.

Än så länge har jag inte gjort ett dyft idag. Orkar bara inte.

Har pratat med en sjuksköterska som tycker jag ska avvakta lite och vara hemma imorgon.

Har tittat konståkning på datorn. Är ju fantastiskt. Skulle vilja gå på det någon gång, men skulle nog sakna kommentatorerna då.

Har fikat idag iallafall..framför tv:n

Mitt favoritte (som ve och fasa tog slut) och hallongrotta. Mums.



skulle någon snäll människa vilja köpa lite smågodis till mig skulle inte jag tacka nej..särskilt inte till saltlakrits..

Riktiga karlssons behöver kuckelimuckmedicin.

Kommentarer
Postat av: Z A N D R A :)

sv: åh, massa kärlek till cheeseburgarna,, mummma! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback