lååång dag

jag och datorn samarbetar inte just nu så det blir ett kort inlägg.

Ja det har varit en megalång dag. Jobbade till sju och direkt träning på det. Tycker nästintill det är omöjligt att komma in i en träning när man kommer sent.

Nu ska jag slänga mig i sängen då jag öppnar imorgon. Kläderna är framtagna och ja är taggad.

Sedan blir det packning för min del. Målet är att packa ner köket och expedithyllan imorgon..haha..kanske går åt skogen.

Får se om malin kanske kommer och joinar mig i stöket på kvällen och delar en flarre med mig..hon åker ju snart till paris så vi måste hinnas träffas en gång innan.

sov nu så gott..det har jag planer på.

jordgubbar hade inte varit fel..är lite trött på snön nu..och kallare ska det bli..suck


Kommentarer
Postat av: Sandra

Åååh, jordgubbar!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback