måndag

ja det är måndag och jag är fortfarande ledig. Helt fantastiskt.

Idag funderar jag på om jag ska börja rensa lite i lägenheten. Ska ju trots allt snart flytta.

Den här flytten höll mig vaken till halv två inatt. Funderar på hur jag ska möblera med mera. Blir ju tokig. Nu tror jag dock jag har bestämt mig så nu ska jag åka bort till mio idag och beställa soffa.

Har även köpt en tv, undrar när den kommer. Ska bli spännande iallafall.

Tråkigt att killarna förlorade sin match i JVM inatt. Funderade på att ställa klockan på 04.00 och gå upp och titta men nu är jag ju glad att jag inte gjorde det. Tycker så synd om dem, de har ju varit helt överlägsna hittills.

Jag hoppas vi ska träna imorgon..behöver ju komma igång nu, vi har ju faktiskt match i helgen.

Ja jag har ju inget vettigt att skriva egentligen så nu slutar jag haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback