ny design

som ni ser så är designen ändrad..och jag älskar den...så himla fin.

Som vanligt är det då inte jag som fixat det (skulle aldrig klara det) utan min älskade vän och personliga bloggdesigner jennie som gjort den. Tack tack tack!



Nu känner jag mig redo för våren då bloggen känns mer vårig och fräsh. Konstigt nog verkar inte riktigt vädret hålla med mig.


Idag har det varit min namnsdag och när jag cyklade till jobbet svintidigt så plingade till i min mobil. Konstigt tänkte jag att få ett mess så tidigt. Det var då söta jennies mamma som messade och grattade..så roligt.

Jobbet har det varit full fart på som vanligt. Tycker man fryser mer ute nu när det börjar bli mildare..det blåser genom kläderna..imorgon följer raggisarna med.

När jag kom hem idag så har jag ätit en delikat kycklingsallad. Romansallad är min nya bästa grej. Det är fräsht och fint och påsarna man kan köpa är ju jättepraktiska.



Kl åtta drog idrottsgalan igång. Jag njöt av den med mams och paps..de bjöd även på glass och farmors jordgubbar. Jag tog pyttelite glass..ska ju vara nyttig denna veckan. Men jordgubbarna var fantastiska.

Idrottsgalan är ändå den bästa galan tycker jag...dock var humorn sådär i år. Bäst var babbsan och måns eller vad han heter och en till..när de sjöng om experterna i tvsoffan..klockrent..kände inte alls igen mig hehe.

Imorgon drar det igång...handboll!!!! Om jag nu kan träna(känner mig sådär) så ska ja rusa hem för att kolla handbollen. Nu kör vi enda in i kaklet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback