tisdag

ja så var det tisdag igen. Veckan rullar på i snabb takt som vanligt. Arbetsdagen var kort idag på grund av APL på torsdag.
Körde till jobbet idag, det är ju omöjligt att cykla i det här.
Tisdagarna är min tröttdag. För det första börjar jag tidigt och sedan så är vi ute mycket på jobbet. Så nu har jag slumrat en stund, vilket var väldigt skönt och välbehövligt.

Till lunch idag blev det en laxsallad. Har även köpt prinskorv som jag tänkte avnjuta till handbollsmatchen ikväll.

Imorgon ska jag på tupperwareparty hos pia med mamsen. Har varit på ett sådant innan men kan gärna gå på ett till. Torsdag blir det heldag med apl och sedan träning och hela helgen ska jag ägna åt att packa så min vecka är full..pust. Hoppas på lite mer tid när flytten är klar.

Snart blir det träning, ska sadla om till andra kläder så kommer johanna och hämtar mig sen.

Direkt efter träningen idag kommer jag rusa hem..inget himla eftersnack för mig. Det är ju sveriges första match idag i handboll..det ska jag se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback