varför så orkeslös?

ja varför är jag så trött hela tiden. Känner mig helt färdig inombords..som jag sa till mamma
-Det gör ont i mina organ!
Det känns fasiken så. Som de kämpar med nåt..kanske ett virus eller nåt suck.

Har varit en lång arbetsdag iallafall.
Sedan var det dags för tupperwareparty. Jag köpte en degskrapa för det tipsade min kollega mig om. Hon kan tydligen inte leva utan sin, så då kan nog inte jag det heller haha.

Var även en lottodragning där jag vann en serveringsskål. Riktigt fin. Kan man ha som fruktskål eller liknande.

Imorgon är dagen toklång. Först jobb, sen Apl och sen direkt träning. Kommer åka hemifrån 07.30 och vara hemma typ 21.30. tjoho. Sedan upp och öppna på fredagen..aaah ja kommer ju bara bli tröttare.

Kanske ska skippa mitt te och börja dricka lite kaffe.
Ska försöka ta med ägg och äta imorgon annars kommer jag ju inte orka träna.

Känner att en veckas semester i mitt lilla (drömmande alltså) hus i toscana inte hade varit fel. Sitta där och bara lyssna på havet och känna hur en sval bris slår mot ansiktet.


Handbollen gick ju åt skogen idag med, blir så frustrerad. Förstår inte vad dom gör.


Kommentarer
Postat av: E - Bloggen om skönhet & mode ! - Tävling pågår !

Ja, den är verkligen bra ! Du borde se den :)

Postat av: P A M ♥

fina ögon :)

2010-01-21 @ 16:14:07
URL: http://soetpam.blogg.se/
Postat av: Hannes

pff! leva utan degskrapa! jag kan leva utan degskrapa!



btw..de var nog de längsta ögonfransar jag sett på dig.

2010-01-21 @ 18:49:37
Postat av: annica

Snyggo! ;-) Kram!

2010-01-21 @ 21:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback