irriterad

ja idag blev jag irriterad. Så fort ja säger att jag hejar på italien får jag höra massa suckar o att de bara filmar.
Det gör mig så himla förbannad. Hittills är det inte precis de som har vunnit filmningspris i vm. Spanien slängde sig utan att de andra spelarna nuddade dem, ronaldo sökte hela tiden frisparkar o straffar genom att slänga sig utan minsta touch. En nigerian blev utvisad för en ful sak dock nuddade han knappt låret på den andra spelaren då den slängde sig o tog sig för ansiktet. Hände även idag att en ivorian fick en liten armbåge i bröstet och slängde sig halvt döende o tog sig för ansiktet. Fanns italien med här någonstans..eh nej.

Sen fick italien straff idag o direkt fick jag höra att de fuskade till sig en straff. Ursäkta?? Han blir dragen i tröjan och vad ja vet så är det inte tillåtet. Experterna sa att det var straff. Möjligt att han förstärker det men den andra spelaren gör faktiskt fel.

Sen att nya zeelands mål var offside det brydde sig ingen om.
Att sedan brassarna gör mål med två handpåläggningar..nej det säger inte folk någonting om.

så sluta och säg att italienarna bara filmar och fuskar..

Alla fotbollsspelare filmar, men att säga att italien är värst gör mig skogstokig. Spärra upp ögonen o titta på matcherna istället.





Heja Italien!!!

Kommentarer
Postat av: Minna

Jag måste säga att jag till 100% uppskattar din blogg. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med det här?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback